Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2007 12:26 - Какво ни прави щастливи
Автор: alexbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1579 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 02.02.2007 12:33


Какво ни прави щастливи
Обичам живота такъв какъвто е.Той е супер ……
Преди една година въобще не мислех така ,но истината както се казва е между нас и всеки може да я открие,стига да иска.Наистина няма смисъл да се самосъжаляваме и обвиняваме т.к. на никой не му пука.Има много лоши неща на този свят и те не подминават никой,но ние трябва да се научим да живеем на максимата всяко зло за добро.Все пак това,което не ни убива ни прави по силни.Живота учи и ние трябва да страдаме по малко или по много за да може да се научим да живеем пълноценно и да отсяваме всички незначителни неща.Целта на тази тема е да разбера обаче вие на какво се радвате и какво ви е разочаровало.Преживели ли сте го или все още страдате.Какво ви прави щастливи .Споделете с мен

Аз съм един щестлив човек защото имам хора до мен ,които ме обичат(Ники ти си съкровище) .
Малко приятели ,но все пак ги има.
Обичам животните и най вече моя малък сладък папагал.
Ех морето ……едно любимо място.
Планината ……сняг,камина.
Всички вас…

И още хиляди неща…..image


Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tin4e - Милооо , папагалчето си е съвсем мое :)
02.02.2007 12:43
Какво ме прави щазтлива ...
1. Семейството ми (хех тук си и ти )
2.Милото (Марчело ъфкорс)
3.Приятели ...
4.Живота ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292386
Постинги: 27
Коментари: 356
Гласове: 1194
Архив