Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2007 15:49 - Аборт
Автор: alexbg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2468 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 09.03.2007 15:54


С този пост не искам да обидя никой ,затова още в началото искам да кажа ,че не съм против аборта или жените ,които са правили.Просто прочетoх една книга, в която пише за аборта и последиците от него и като доказателство ни препоръчват да гледаме един документален филм на американеца Бърнард Натансан "Безмълвен вик".Филмът показва какво реално се случва на човешкият зародиш по време на аборта.Оказва се ,че той предчувства смъртта,започва тревожно да се движи,честотата на пулса му се удвоява,а при приближаване на медицинския иструмент устата му се отваря в безмълвен вик.Този филм е станал причина много лекари да се откажат да правят аборти.Да трудно ще забравя този филм .Решете сами дали да го гледате .Искам пак да подчертая не искам да ме разберат погрешно .За мен това наистина беше неизвестно досега и сигурно затова ме шокира ,защото толкова много информация има за предпазване от бременост и вредата от аборта ,нали в училище ни показваха образователни филми и други материали,по телевизията доста често се дискутира и т.н., но за този филм  не бях чувала нищо.Беше ми интересно да го намеря,защото определено си мислех ,че не е вярно,но се оказа друго.

 

Link към всички филмчета тук





Тагове:   аборт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Има
09.03.2007 15:53
случаи, в които абортът е единственият начин да спасиш живота на майката. Но съм абсолютно съгласна с теб, че абортът не е начин за предпазване от забременяване.
цитирай
2. tin4e - brrr тръпки ме побиват
09.03.2007 16:01
от това
цитирай
3. анонимен - da i az
17.03.2007 22:54
sam chela neshto podobno. Ponqkoga obache bebeto moje da ne e jelano i samo abortat pomaga. Obache ima sluchi pri koito sled abort gubish vazmojnost daimash poveche drugi deca. Taka che az ne bih abortirala... osven ako bebeto e nejelano.
Nqma losho, moga da si osinovq nqkoe samotno sladurche.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 292380
Постинги: 27
Коментари: 356
Гласове: 1194
Архив